Functie
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk. Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling. Aanmaken gebruikersaccounts via tooling. Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 18.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1,5 uur.
Wensen:
- ITIL V3/4;
- Ervaring met Topdesk is een pré;
- Ervaring met MACOS besturingssysteem;
- 40 uur per week beschikbaar.
Functie-eisen
- Afgeronde MBO ICT opleiding (Niveau 3 of 4);
- Ervaring op een ICT Servicedesk. Indien MBO 3 afgerond + 1 jaar werkervaring;
- Maximale reistijd 1,5 uur Ervaring op een ICT Servicedesk. Indien MBO 4 afgerond + 0,5 jaar werkervaring.
Aanbod
- Een baan voor 40 uur per week;
- Inlenersbeloning conform Cao Rijk;
- 8,33% vakantiegeld;
- 25 vakantiedagen;
- STIPP-pensioen;
- Koningsvoordeel.
Sollicitatie
Ben jij onze nieuwe Koning(in)? Solliciteer dan via de onderstaande knop en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Voor meer informatie over de vacature bel of App met Stephan Koerts op 06 15 325 534.