Functie
Voor DICTU zijn we doorlopend op zoek naar servicedeskmedewerkers voor hun locatie in Zwolle. DICTU levert ICT- en digitale diensten aan het Ministerie EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatie doelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers.
Werkzaamheden:
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen;
- Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk;
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren;
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig;
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen;
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding;
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen;
- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.
Functie-eisen
- Half jaar ervaring op de servicedesk (mag ook een stage zijn);
- Een afgeronde MBO opleiding richting ICT;
- Communicatief vaardig;
- Maximale reisafstand 1 uur van de werklocatie.
Aanbod
- Een baan voor 40 uur per week;
- Inlenersbeloning conform Cao Rijk;
- 8,33% vakantiegeld;
- 25 vakantiedagen;
- STIPP-pensioen;
- Koningsvoordeel.
Sollicitatie
Ben jij onze nieuwe Koning(in)? Solliciteer dan via de onderstaande knop en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Voor meer informatie over de vacature bel of App met Wiert Jan Klok op 06 47 083 785.